gamzecgr Elif380 şiddetli olmadığı sürece normal zaten gebeliğin hemen hemen her döneminde bebeğin ve rahmin büyümesinden kaynaklı yaşanacak ağrılar bunlar
gamzecgr Elif380 ama şiddetli olursa doktora gözükün doktorlar genelde şiddetli ağrıyı düşük tehdidi olarak görüp ilaç başlatıyorlar
Elif380 @Blackatlas evet oluyo arada çoğalıp arada azalıyor ama hafif adet sancısı gibi çok şiddetli değil bide geçiyor bazen