DeustchBurcu Esra-17 Türkiye’de var mı bilmiyorum gavicon dual diye bir emme tableti var, beni bi tek o rahatlatıyor
Seyhan494 Esra-17 süt bende gaz yapıyor o yüzden tavsiye etmem ama gaviscon şurup ya da renni hatta gaviscondan daha iyi renni kapsül diyebilirim.
Ezgiyildiz944 1 çay bardağı ılık su mutlaka ılık olacak biraz ısıtın içine 2 küp.seker koyun karıştırın biraz rahatlatıyor bende mide.yanmasi yaşıyorum her gun