Kulanıpda memlun kaldığınız bez hangisi oldu?
Sudeeee07 sleepy kullaniyorum 25 gunluk bebegime cok memnunum
Sudeeee07 pampers kullanıyorum kızıma, nasipse oğluma da onu kullanacağım 🫶🏻
Sudeeee07 Sleepy bio natural almıştım pişik yaptı.Molfixe geçtim çok memnunum
Yüzde yüz Prima oğlumda da onu kulandim nasip olursa 2 ay sonra yine kulanixam