Babyy21 Merhabalaf 13 haftalık gebeyim. Karnım çok yok hafif çıktı. Ama 1 haftadır ayaktayken özellikle karnımın sert sertleştiğini hissediyorum. Bunun nedeni nedir acaba normal mi yaşayan var mı ?