Ben zayıf değilim 16 haftadan beri hissediyorum şuanda 22 haftalığım.. gün içinde aşırı hareketli sabahları uyandırıyor, doktorum ultrasonda bakarken bile zorlanıyor , bebeğin hareketi onun sağlıklı olduğunu gösterir demişti. O yüzden korkmak yerine her hareket ettiğinde seviniyorum . Sizde korkmayın ama doktorunuza söyleyin içiniz rahat eder❤️