Ozgeeeee34 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏼 bizde 1 hafta oldu keçiboynuzu pekmezine başlayalı. Her gün kabak çekirdeği de tüketiyor eşim. Dediğiniz gibi kaynatma işine de başlayayım. takviyeyi nasıl hallederim bilmiyorum. Doktor eşime sıkıntı yok deyince eşim çok mutlu ve rahatladı. Bana anormal geldi , herkes düşük olduğunu söylüyor. Ona söylemek istemedim aslında düşük olduğunu düşündüğümü doktor öyle söyleyince , psikoloji olarak rahat olmaz düşük olduğunu söylersem. Bu da hamileliği etkiler diye düşündüm