Fatma_besci6 Bebeğimin kilosu önde ve normal doğum dedi doktorumm korkuyorumm zormu geçer kendi sancın gelmesse önümüzdeki hafta suni sancıyla almak zorundayız daha fazla kilo almaması için dedi yardımcı olun korkuyorumm
Ozge56 Fatma_besci6 Allah yardimcin olsun dün sezeryan dogum yaptım çok zor normali hiç düşünemiyorum ama normal daha rahattır kesin. Sen düşünme bunları bence
Mommysu Fatma_besci6 doktorun çatının darlığı muane sırasında kontrol etmiştir. Normal olup olmayacağını korkma bence.