Aysee1123 Sudeuyar Karnınız büyüyüp siz rahatsız olana kadar sıkıntı yok. 4-5 aya kadar çok rahat yattım ben yüz üstü
Derinnmom Sudeuyar ben normalde hep yüz üstü yatan biriydim, hamile olduğumu yüz üstü yatamadığım an anladım desem yeridir 😂 3 aylık olmama rağmen asla yüz üstü uyuyamıyorum sadece sol tarafa uyuyabiliyorum 🫶🏻
Kumru_6694 Haftaya kadar serbest diyor doktorlar ztn 20den sonra göbek batıyor yatamıyorsunuz bn şuan yatamıyorum mesela acı veriyor
Sudeuyar Kumru_6694 ya umarım sağlıkla kucağınıza aldığınız da rahatça yatabilirsiniz cevap için teşekkürler
Derinnmom Sudeuyar ben normalde hep yüz üstü yatan biriydim, hamile olduğumu yüz üstü yatamadığım an anladım desem yeridir 😂 3 aylık olmama rağmen asla yüz üstü uyuyamıyorum sadece sol tarafa uyuyabiliyorum 🫶🏻