Ben 24+2 haftalik hamileyim simdiye kadar he gittigimde vajinal ultrason yapildi yurt disinda yasiyorum burda ilk aylarda yapilmadi mecburi bebegin sagligi icin cunku karindan gorunmeyen seyleri vajinal ultrasondan daha net goruyorlar hicbir sakincasini gormedim hatta bebegimin ultrason fotograflari okadar guzel ve net fotolarki iyiki oyle olmus. Ayrica cevrenizdekilere bakmayin onlar hep konusurlar ve herseyi en iyi onlar bilir zarari olsa doktor bakarmi hic o sorumlulugu alirmi niye baksin yani degilmi bide oyle dusunun hersey miniginiz icin