Tugcealkan evet parlaklık deniyor doktorumuz bebek gayet normal ama yinede detaylı baktırın dedi 16 sında randevumuz var şehir hastanesine kadın doğum doktoru bizi perinatolojiye yönlendiricek orda 3D ve 4D ile bakılıyormuş her yerde yok bölüm araştırılıp gidilmesi gerek