Gulcannnnnnnn Ciceka1 aaa hayırlı olsun :) yok ya sanki hissetmiyorum arada bir minik kıpırtılar oluyor ama bağırsak hareketi gibi geliyor 😅 siz hissediyor musunuz
GizeemArslaann Bizim de 10 Ocak görünüyor 🌸 Allahım hepimizin bebeğini sağlıkla sıhhatle kucağımıza aldırmayı nasip etsin 🙏 Benim de oğluşum olacak, ismini Ege düşünüyoruz 💙💙💙
BbuketK GizeemArslaann aminnn aminnn inşallah sağlıkla gelsin bebişlerimiz bende henüz isim karar veremedik ya 🥰
Safiye1234 BbuketK 31 Ocak benimde 13.haftada kıza benziyor ama emin değilim 16 da gel dedi 14+1deyiz saglikl agelsin bebbisler
Burcu96 Safiye1234 merhabalar benim de 30 Ocak ama 15+1im sizin son adet tarihi ne acaba niye farklı oldu öyle
seizetheday BbuketK çoğunluk kız oluyormuş benim de ocakta olacak kız gibi dedi doktor ismi Ömür🌸 olacak
BbuketK seizetheday hiç belli olmaz bana da 12. Haftada kız gibi dedi sonra oğluşumuzun geliceğini öğrendik 🥰🥰sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
Burcu96 Marlockaybaby benim de 30 Ocak gösteriyor ve hala öğrenemedim cinsiyeti 🤗 merakla bekliyorum 🫣
Ciceka1 Gulcannnnnnnn seninde hayırlı olsun😀 bende hissetmiyorum seyrime gibi var elimi koyunca . Kaçıncı haftadasiniz suan
Sbha_13 BbuketK bizimde ocak gozukuyor ama daha ogrnemedik cinsiyetimizu 16+3 yiz Bebisimiz yuz ustu donmustu goremedik
BbuketK Sbha_13 bizimde hep yüzüstü yatıyor neden se ya ben devlette yüzüstü görüp kız gibi demişti özel bi klinikte iyice uyandırıp dönmesini bekleyip erkek olduğunu söyledi doktor 🥰👼🏻
Enu1004 Zanaaa 😃😃😃 ayy hiç bilmiyorum valla bu hesaplamaları. Doktor ve uygulama ne derse ona göre hazırlıyorum kendimi
2cocukluu-annee BbuketK ben de cok begeniyorum cok kararsizim ogluma kura çektiricem galiba bu gidisle :)