Bende hamileyim. Ve baş ağrısını çok yaşıyorum. Ben çözümü mentolde buldum. Viks varya grip için kullanılan onu şakaklarıma alnıma sürüyorum. Birazcıkta burnuma sürüyorum nefesimi de açsın rahatlatsın diye. Bende işe yaradı şükür. İnşallah çaresini sende görürsün