Gull_baby Merhaba 18 haftalık hamileyim ve ayaklarımda şişlik oluştu giydiğim ayakkabıları bir numara büyüğünü giyiyorum şimdiden bu şişlik normal mi daha fazla olmaması için ne yapmalıyım
Gull_baby Yazmelegi_ teşekkür ederim tuzlu yememeye dikkat ediyorum sanırım az su içtiğimden kaynaklanıyor normalde de su içmeyi sevmiyorum aklıma bile gelmiyor ama daha dikkat ederim