merve-momm bende de oldu ama benim safra testi temiz di tam olarak koleztaz denmedi karaciğer değerlerim yüksek çıkıyordu ursactiv kullandım 3 günü kasintim kesildim çöl kötüydü uykularım haram olmuştu geceleri perişan oluyordum. . Doktorlar durumun tehlikeli olduğunu söyledi en fazla 36 dan sonra almamız lazım dedi ama bizimki acelesi kendi gelmek istedi 35+4 de dogumnyaptim