Selam arkadaşlar. 13. Hafta da büyük ihtimalle kız denildi. 14 önce kız sonra erkek dedi 16 da erkeğe benziyor dedi. Bu nasıl oluyor ya bir netlik olmaz mı çok okuyorum burda zaten ama başına gelenler bi paylaşırsa durumun kaçıncı hafta da netleştiğini çok sevinicem 😁