Yasinadar_delil Vallla bizde benmi hamileyim eşim mi belli deil ben hormonlardan dolayı mı desem bi oğluşum var ikinci gebeliğim onun yorgunluğumu desem çok cabuk yoruluyor sinirleniyor hemen alınıp ağlıyor eşimde beni anlıycağına çogu zaman benden daha çok kızıp tepki veriyor asıl sorun sevdiğinden deger verdiğinden eminseniz zaten size kıyamaz ama ben gibi emin deilseniz sadece düşünüp durursunuz😏😏
Bayanminyon07 Burcudgn16 bizde 2 yıllık evliyiz😍 eşim bana karşı hep iyi düşünceli nazik ilgiliydi üzerime duserdi şuan hamileyim nerdeyse işe gtmiycek gün boyu da saatte bir arıyor daha da fazlalasti ilgisi bazen skilmiyo değilim 😁😁