Sudee9 Kızlar 13 haftaligim tam doktorum bugün kıza benziyor dedi ama.ben erkenden sevinmek istemedim sizce değişir mi ya 😓😓😓😓
Aysee1123 Sudee9 Belli olmaz neler okuyoruz 😂 2-3 haftaya netleşir iyice benimki değişmemişti 12+4 te kız demişti banada doktorum. Allah gönlünüze göre versin
Asinemkaan Sudee9 banada 11.haftamdan 17.haftama kadar %75 kız dediler sonradan erkek olduğunu öğrendik detaylıda da teyıt etmıs olduk bence hemen koz diye dusunmeyın bu sefer insan üzülüyor
Adapte34 Sudee9 valla burda birisi aylarca kız denildiğini hatta detaylı da bile kesin kız olduğunu ama 32. Haftasında erkek olduğunu öğrendiğini yazmıştı şuan oğlum 3 yaşında diye yazmıştı 😂 ben o gün bugündür hiç bişeye inanmıyorum 😂