DeustchBurcu Sevcan_altunkaya 38+2de 2680gram doğum yaptım, elhamdülillah herhangi bir sağlık sorunu yoktu kızımın. Şimdi oğlumu beklediğim için forumdayım🫶🏻
Ada022 Sevcan_altunkaya eğer doktorunuzun ultrason cihazı doğru ölçüm yapıyorsa maşallah fazlası bile var🤭
Eceee Sevcan_altunkaya benim kızımda 34 haftalıkken 2.500 dü 36 da 3 kilo dedi doktor 1 hafta önden gidiyor dedi sizinki de öyledir 🌸
Youngmotherr Sevcan_altunkaya bence iyi 34 de benim 2062ydi 35 de 2476 36 da 2486 38de 3190 dı perşembe gidicez 39+2 yken o zaman kaç bakalım şimdi 39+1 im