Happymm 9+3 hamileyim tüp bebek yaptırdığım yere gitmiyorum muayene başka kadın doğum doktoruna gidiyorum o bu gün bıraktırdı gerek yok dedi genel olarak kalp atışından sonra bıraktırılıyor diye duydum kimisinde de 12 haftaya kadar acaba neye göre karar veriliyor?