Papatyannesi34 Ara ara alırım çok severiz akşam da oğlum epey istedi aldım heyecanla dilimleyip tabağa koydum ama inanılmaz ekşi ve kokuyor ve daha iki gün var son kullanma tarihine ne yapayım iade falan etsem ayıp olmaz mı 50 tl verdim ama 😞
Bernasnli Papatyannesi34 niye ayıp olsun fişi duruyorsa götür iade et kesmiş olman bir şeyi değiştirmez , hatta pastanın firmasını da ara onlara da söyle. Benim bir kere nutelladan kıl çıkmıştı nutellaya bildirdim evi Nutella ve Türkiye’de bulunmayan ürünlere boğmuşlardı özür için
Karacam Papatyannesi34 merhaba bimde çalışan biri olarak yazıyorum fişinizle beraber götürüp iade yada değişim yapabilirsiniz bnmde oğlum istemişti aldım hatta az önce yedik.. tarihine gelince iki gün varsa ekşimemiş olması lazım üretim yada muhafaza sorunu olabilir bugün son satış günüdür zaten akşam satılmayıp kalanlar toplanır👍🏻
EmreBeyiBeklerken Canım fişini atmadiysan iade et yarın hemen neden ayıp olsun ki 2 gün kala satmaları hata yani
__mom1 Valla zaten bu sıcak havada bimden hiçbir şey alınmaz asla soğuk zincire dikkay etmiyor. Etler yoğurtlar ortada öylece bekliyor kaç kez gördüm