Kızlar hani doğum için yatışımız yapıldığında sürekli açıklık bakıyorlar ya her defasında alttan mı muayene ederek bakıyorlar. bugün bir kez bakıldı da parmakları canımı çok yaktı defalarca yapılınca zor olmuyor mu anne için merak ettim doğum gecemde sürekli alttan muayene mi edecekler