kızlar merhaba bu konunun birebir mağduruydum düne kadar, berosh babynest ti ismini değiştirdiler, 10 haziranda şipariş verdim 3 ay salladılar bugun yarın göndercez vs. ben dün doğumum ağustosta olacak 1 2 haftaya doğurucam sizin yüzünüzden magdur oldum diye sayfayı baya zorladım ertesi gün kargoya verdiler, son çarem yalan söylemekti çünkü aylarca ne mesaj attıysam olmadı bi yandanda eşim dolandırııcımu bunlar diye strese soktu beni, doğumum var diyin alın ürününüzü öyle salladılar beni elime ulaştı