Arkadaşım detaylıya girmiş bu hafta ama çok üzgün olduğu için konuşamadık net olarak eşi bu şekilde anlattı bebeğin akciğeriyle kalp arasındaki damarı oluşmamış yokmuş yani şuan anneye bağlı olduğu için problem yok ama doğunca yaşatamayız morarır ölür demiş bebek yapacak hiç bişeyleri yokmuş aldırmalarını söylemiş 2 doktorda öyle demiş başka bir doktora daha gidecekler aynı şeyleri yaşayıp duyanınız var mı aranızda kızlar