36+6 haftadan bildiriyorum o ödem bende 22. Haftada başladı naparsam yapayım asla geçmedi bol hareket iyidir ayaklarını hep uzat oturdugunda yüksek tut yani , eşin masaj yapabilir ayaklarına çok rahatlatıyor. Maalesef alternatif bse yok ben himalaya tuzlu suda bekletiyorum o da iyi hissettiriyor.