Abica_Elis İyi gunler kizlar Allah izin verirse bu ay gebelik dusunuyorum)))her ay oldugu gibi)))hamilelik planama varmis duyduguma gore dogrumu sizce ne dusunuyorsunuz?yaptiran var mi?surec nasil?pozitiv sonuc alan var mi?ayrica burada yapan var mi?))
Gamzesel Abica_Elis açıkçası ben denedim onu bide bu sene erkek senesi dediler falan araştırdım biraz erkek çok istiyordum denilenleri yapmaya çalıştım mümkün mertebe ama kız oluyor benim ki 😂😂