Mrvkrpnr Kizlar tansiyonum olduğu için 37. haftada doğumu erken başlatacağız dediler yaşayan varmı tanisyonlarim çok yükselmiyor aslında bekletmiyorlarda benim gibi olan var mı
Elizbusra Mrvkrpnr kız kardesım 35 haftada yaptı suan kuvezde korkma iyi oluyor ama icini ferah tut daha erken doganlarda var
Sevgi56 Mrvkrpnr tansiyon yüksekse riske atmazlar canım, 37. hafta erken değil zaten. Sağlıkla al kucağına 🥰
Mrvkrpnr Sevgi56 Allah razı olsun teşekkür ederim hepimiz sağlıklı şekilde kucağımza alırız insallah🥰
Mrvkrpnr Papatya688 teşekkür ederim daha belli değil sezeryan değil ama suni sancı olacak ilk olarak gelişimi çok şükür normal şuan
Mrvkrpnr Ulvana cevremdekiler erken belki çocuk kendini itemez falan dediler bugün bnde korktum 2900 şuan 1 haftamiz var 37 ye ama kilosu oynayabilir dedi doktor
SahraSibel Ben 25 tansiyon ile 6 aylık doğum yaptım ilk kızımı.. Yani şuan da 14-9 olursa hiç tehlikeye atmayacağız dediler ama . Sizinkini de suyu vs azalır diye mi bilemedim
Mrvkrpnr SahraSibel bnde bilmiyorum da genelde öyle oluyormuş tam 37 de alınması gerekiyormus tüm doktorlarla konuştum beklemediler