Annelerr ben sürekli sırt üstü uzanıyorum başka türlü rahat edemediğim için. Uyurken de sırt üstü yatmasam bile gece sırt üstü dönüp sabah öyle uyanıyorum. Bugün okuduğum forumda bı kısım zararlı bı kısım değil yazmış doktoruma hiç sormadım 23 ünde randevum da yanlış bişey de yapmak istemiyorum açıkçası varmı doktoru zararlı diyenler