Evaygl Seymom Sezeryan olursam eşim girecek ama normale ben sokmak istemiyorum kıyamam o halime dayanamaz 😂😂
adatuna Kesin girmeli ya da girmemeli yorumu yapılamaz bence. Herkesin vereceği tepki ya da üzerinde kalacağı etki farklıdır . Girip memnun olan da var girip cinsel anlamda travma yaşayan da var. Eşinize kalmış :)
Seymom adatuna zaten herkesin kendi fikrini, yorumunu söylemesi için bir anket/konu. Bir ‘doğru’ cevap yok :)
Tugcekmr Seymom Benim eşim kaldıramaz benim küçücük bir canım yansa içi gidiyor. En basit gıda zehirlenmesinden 2 gün hastanede yattım gözleri dolu doluydu, o durumuma çok üzülmüştü. Kesin kaldıramaz orada acı çekmeme bayılır. Yanımda olmadığı zamanda bile eminim koridorda ben çıkana kadar kötü olur. 🥹
cagla24 Seymom 2020 de doğum yaptım benim eşim girmişti normal doğumdu bi de baş ucumda durmuştu bebeğimiz doğduktan sonra ağlamıştı eşimi ilk defa ağlarken görmüştüm 🥹 çok güzeldi o an, kordonunu da kesmişti
nurcakar03 Seymom ben girmesini isterdim ama normal doğum yapacağım ve bazen kadınların altına felan kaçırma durumu oluyormuş o yüzden artık istemiyorum utancımdan ölürüm öyle birşey yaşanırsa zaten eşim şahit olursa hele psikolojim felan bozulur 😃😄
Aydanur06 Seymom ilk gebeligimde normal ilerlerken sezeryana döndük ve esim dogumuma girdi. Bu hamileligimdede istiyor girmeyi fakat pandemiden sonra hastanelere kısıtlama gelmis yani dogum zamani hastane ve doktor insafina kaldık.