Gamzekck_ 11+2 gebeliğim var daha önce hiç bu kadar mide bulantım olmamıştı. Sabah kahvaltı ile duruyorum midem hiç bişey almıyor. Prilam bile işe yaramadı napsam bilmiyorum.
Gixemm Gamzekck_ 2 hafta daha sabredin sonuna gelmişsiniz nerdeyse inan başka çözüm bulunmuyor eğer çok kötüyseniz vücudunuz halsiz kalmasın diye bir serum taktırın
1s1e1d1a_ Gamzekck_ beyaz leblebiyi dene canım bide midenin bulandigini hissettiginde serin bir yerde limon kolonyası tut burnuna bunlarda ise yaramiyorsa suyun içine taze nane ve limon atıp iç ben bunun faydasını çok gördüm umarım işe yarar
Hazal-karatepe Gamzekck_ salatalıkla hafiflettim ben. Ya sade salatalık yedim yada yoğurda satalalık doğradım cok iyi gelmişti.
Gamzekck_ Ceren12 bana iyi geliyordu aslında bugün nedense işe yaramadı büyük ihtimal düşük önleyici beni böyle yapıyor 😫
Gamzekck_ 1s1e1d1a_ suan elimde yok alırım ama iyi geliyorsa. Nane limon detox suyu olduğu için sıkıntı yapar mı bilemedim teşekkür ederim. 💙
1s1e1d1a_ Gamzekck_ bende bı sıkıntı yaratmadı aksine faydasını gördüm içinde sıkıntı oluşturacakca içme canım beyaz leblebiyi dene
Gamzekck_ Ceren12 bende öyle gündüzleri ayakta duruyorum Duphaston alıyorum. yatarken progestan fitil atıyorum
Mube_iz Yemedikçe bulantı daha çok artıyo hiç değilse leblebi yada çubuk kraker yemeye çalışın midenizi bastırsın. Benimde o haftalarım çok zor geçti umarım hemen geçer 🥺