Rzgrn_Annesi133 Arkadaşlar ramzi teorisi tutuyor diyolar kendim için değil kendim biliyorm cinsiyetide arkadaşım dedi merak ediyorm bi post açalım tutup tutmayanlar yzsın sizce tesadüf mü🫣
hayalim35 Rzgrn_Annesi133 ayy çok güldüm ramzi deilde remzi die okudum kendime gülüyorum şuan o ne kız ilk defa duyuyorum
Rzgrn_Annesi133 hayalim35 oda bi Teori bebeğin konumuna göre tahmin ediyorlarmış sözde kızmı erkekmi 6 haftalık ultrason dan🤣
hayalim35 Rzgrn_Annesi133 Yok ya bn ona inanmıyorum zaten ya kızdır ya erkek 2 seçenek var olasılık yüksek yani
Hazalibis @Rzgrn_Annesi133 Her yolu denedim cinsiyet öğrenmek için hep erkek dediler sonuç kız bebişim olucak 😜
Rzgrn_Annesi133 Hazalibis valla bende semin gibi kız dediler hep havalara uçtım sonuç 2. Oğlum yolda🤣
6925 Hazalibis bu teori için kimseye yazdın mı ya instagramda bir kaç sayfa gördüm sordum bi tahminde bulunuldu açıkçası pişman oldum zamanından önce öğrenmenin hiç bir anlamı yok şimdi merak ediyorum tutan var mı böyle sorup ?
Asel2702 Benm ramzi ye gore kızdı doktor nub teorisi ne bakarak %99 kız olduğunu söyledi ama 14. Haftada erkek olduğunu öğrendim hala da aynı 32 haftalık olduk ☺️