Bir zıbın bez şapka eldiven üst ve alt kundak battaniye verdim doğumdan gelince baktık ayaklari soğuk gibiydi çorap giydirdik yeterli oldu en fazla bir hafta alt üst takım giyebildi bebek aşırı sıcaklara denk geldiği için isilik ve pişik olmasın diye şimdi tek zibinla duruyor gece serin olursa üstünü ortuyorum yeterli oluyor sürekli eline ayağına bakıyorum soğuk mu diye siz yine bir kaç gün alt üst uzun kollu takım giydirseniz iyi olur duruma göre bakarsınız