Mutlulukkk Dun 1-2 cm acilma var demisti doktor. Bugunde iş yaptim yurudum falan ondan midir bilemiyorum, bacaklarimi acamiyorum; plates, egzersiz vs yapmak icin, acayip canim aciyor. Sanci, agri falan hicbir sey yok. Sizde durumlar nedir 😊
Youngmotherr Mutlulukkk 39 da kabul mü 🥲 3 cm açıklık var bebek kanalda ama gelmiyor sancı da var delirecemmmm
Bsrakrk Mutlulukkk umutsuzca bebişin keyfini bekliyorum artik umudum da kalmadi gerçi 😂 ara ara sanci geliyor ama duzenli degil bakalim yarin kontrolum var 🤷
Kelebekcim Mutlulukkk bugun kasık bel ağrısı ile doktora gittim nst de cıkmadı ama doktor acıklık var dedi bugun yarın gelir dedi ayrıca sın hafta catlaklarım oldu
Mutlulukkk Youngmotherr kabul kabul gel 😂😂 sen benden daha umutlusun en azindan 😂 peki acilmayi hissediyor msuunuz? 🤔
Youngmotherr Mutlulukkk ya ben hissetmemiştim ama her duşa girdiğimde vajinamı bol görünce moralim bozuluyor 🫢😂😂
Mutlulukkk Youngmotherr nasl goruonn kz 😂😂 ozellikle mi kontrol edip bakiyorsun 😂 bugunn kuzenim, taharet alirken aciklik oldgnu hssetmistim ben dedi kendi hamileliginde. Bende allah allah, hc hssetmedm, hissedemiyorum bsey dedm. Edilir mi ki cdden acaba 😂
Mutlulukkk etkafa ben hareket flan yapmaya baslamistim gecen 3-5 gun once..belki onun etkisi oldu blemiorumm. Sizde deneyin inşaallah olur 🌼