Nesrin96 Slm arkadaslar, 13 haftalik hamileyim ve karacigerimde enzim yuksekligi oldugunu gördum tahlillerde. Bunu yasayan var mi? Nasil duser degerim? Bebege bi zarari olur mu ☹️
Yagmurun2 Nesrin96 bendede var ama doktor da bişey önermiyo öyle bi ara 46 falan olmuştu sonra kendi kendine düşüyo bi yükseliyo 🤦🏻♀️
femme Nesrin96 sürekli kontrol altında tutun o değerim hamileliğin ilk haftalarında başladı benim 30 dan sonra çok daha yükselti. Kasintilar inanılmaz arttı. Gastroenteroloji bölümüne gittim ilaç yazdı oyle düştü