Sesssi Alırlar aşkım alırlar. Muhtemelen bende o fiyatları görürüm yani, benimde kontrollerim iyi çok şükür suyu vs sıkıntı yok. Ama işte insanın aklına takılıyor ben bi Sağlık ocağına gideceğim kontrolden önce açlık tokluk baktırayım diyorum 1 hafta doktor da ona göre yapalım yapmayalım der belki