Ayazmom_ Merhaba arkadaşlar, genital kasintim sebebiyle idrar testi vermistim perşembe doktora gostericez anlayan varsa yorumlayabilir mi? Belki sizinde basiniza gelmistir sonuc normal mi enfeksiyon varmii?
MasalAlparslanMom Ayazmom_ sağ taraftakiler laboratuvarin baz alması gereken sabit değerler, soldakiler sizin degerleriniz. Sorun yok görünüyo
Mom0888 Ayazmom_ lökosit ve epitel hücresi görüldü diyor internetten bir bakın aklıma gelmedi şimdi ama benmde başıma gelmişti onlar yüksek çıkmıştı
MasalAlparslanMom Ayazmom_ üstteki ph yazan Varya o sınırda görünüyo yanlış hatirlamiyosam enfeksiyonla alakalı bı değerdi o
Arasmom_ Candida mantarı başlangıcı sanırım akıntın var mı Aynısefa otu demle iç. Dağ kekiği suyuyla genital bölgeni yıka sirkeli suyla yıka dıştan, iç florasını bozmuş olabilirsin.
Ayazmom_ Arasmom_ bunlar aktarda bulunur degilmi? Teşekkür ederim dag kekigi suyunu da demleyip sogutmak mi gerekiyor
gamizee_ Mom0888 bu bende de çıkmıştı ve sanırım doktor idrarında kan var normal değil mi mfeksiyon hastalıklarına git demişti kadın doğumdan gönderdiler hamileyim de demişti. Ben de doktora sinir oldum kendisi bakmıyor başka doktora yönlendiriyor diye başka bir kadın doğumcuya gittim o normal dedi🤷🏻♀️
Arasmom_ Çok iğrençti psikoloji bozacak bir hastalık. Sebze ağırlıklı beslenin şekeri çıkarın hayatınızdan. Candimax ilaç kullanabilirsiniz ya da borik asit alıp genital bölgenizin içine sıkıp duş yaptırabilirsiniz. Yoksa hayatta geçmez