visnelibrownie evet medstara geçti koray bey şimdiki hamilelimde 2 ay ona gittim ilk ayımda testler felan bir ayda 2 kere gittim deoldu fakat her gittimde randevu ücretini 100 tl fazla ödemeye başladım koray bey işini mükemmel yapan bir doktor fakat medstra içim bi almadı benim sonra oranın doğumunu araştırdım spinal sezeryan olunca 15 bin olan doğum düz hesap 19.500 çıkıyor neden iğne parasına 4500 tl fazla vereyim gider o parayı çocuma harcarım dedim yani sırf medstar memorila bağlı marka adı altında olduğu için fiyat hop yükseliveriyor ee aynı ameliyatı vitali daha uyguna yapıyor ayrıca vitali normal sezeryan farketmiyor standart fiyat çekiyor