Kızlar 35 haftalik hamileyim eşimle dışarı çıktık arabayla çukurdan geçti fark etmeden ya ben gözümden sakiniyorum normalde ama olacak olan oluyor bir markette durmak için baya yavaştı hızlı değildik sarsıldım iki kez hareket takip edemem zaten normaldede baya hareketsiz bir bebek benimkisi şuan herzamanki gibi hareket etmiyor mesela dediğim gibi yavaş geçtik hızlı değil çukurdan geçtik ağrım vs yok bişey olmamıştır dimi ya 🥺🥺