Ben şuan 40 +3 haftalık oldum ve sadece detaylı ultrasonu yaptırdım onun dışında şeker yüklemesi dahil hiç birini yaptırmadım ama doktorum çok iyi her muaynede detaylı şekilde baktı ense kalınlığı normal gözüküyor dedi yüz şekline baktı şeker içinde ara ara kan tahlili verdim açlık şekerine bakıldı