Merhaba arkadaşlar ben yeni kaydoldum 7+1 hamileyim ama önce 2 kez 9-10 hafşarda bebeğimin kalbi durdu iki kez kürtaj olmak zorunda kaldım . Şu an da bahsettiğim gibi 7+1 im ama kasıkltım rahmim çok ağrıyor bazı zamanlar sizce normal mi çok endişeleniyorum . Ama bütün testler yapıldı kromozom kan pıhtılaşması vs ama hiçbir şey çıkmadı . Ağrılar normal mü sizce 🙏