Kubo-15 benim de kese etrafında kanamam vardı 5. 6. Hafta civarı başlayıp 3-4 hafta devam etti. Progestan ve duphaston kullandım sanırım kanama fazla olursa iğne de veriyorlar. Bazen dışarı atabiliyor bazen de vücut içeride absorbe ediyor kendiliğinden. Düzenli ultrasonda artıyor mu diye doktor kontrol ediyor. Dışarı gelen bir kanama fark ederseniz mutlaka doktora gidersiniz yine onun dışında içinizi ferah tutun kendinizi yormamaya çalışın, doktor demiştir zaten birçok şey yasaklanıyor spor, uzun süreli yürüyüş, ilişki vs. Kanama bebeğe zarar vermeden kendiliğinden de bitebilir ben de araştırmıştım yaşayan çok kadın var bu durumu illa kötü bir şey olacak anlamına gelmiyor tedbiri kontrolleri elden bırakmazsınız bir şey olmaz inşallah 🙏🏻