Bende pazar günü öğrendim enfeksiyon olduğunu. Küçük dediler geçiçi olarak. İnşallah geçer antibiyotik kullanıyorum. Hiçte hissetmedim enfeksiyonlandığını . Dünden beri yanıyor sadece o kadar buda kötü bişeymiş. Doktorlar bana sirkeli su demedi ama bende deniycem zararı olmaz heralde.