Gmzsen Yarın 7 haftam bitiyor. Sorun yok dedi zaten benim adetlerim çok seyrek oluyordu bir buçuk iki ayda bir falan ondan kaynaklı diye düşünüyorum. Önemli olan bundan sonraki gelişimleri ilk kaydı aldıklarından sonraki kontrollerde geçen güne göre gelişimleri o kayıt edilen tarihe göre değerlendiriliyor
Mervepolat Benimde 4 gun farkim var suanda 7+3uz kesem gorundu ama henuz bebisi goremedik 2 hafta sonra gel kalp atisi dinleyim bebek olusmaya baslamis dedi doktorumuz