e_blue_sky_a birincisi belki senin adetin bu ay bu şekilde oluyor, bazen olur öyle. İkinci ihtimal 4gun varken 20nin altında olabilir beta değeri doğal olarak idrarda çıkmaz belki hamilesin ve bu yerleşme kanaması. Senin önceliğin bu iki ihtimal. Bunu anlamanın tek yolu beta hcg kan testi. Beta hcg çıkacak daaaa, kese gözükmeyecek dee,,, dış gebelik teşhisi konacak. Yani o çok sonraki mesele. Sen yarın aile hekimine git ben evliyim adetim gecikti de yapıversin Bi test…