Kızlar isim konusunda çok kararsısız.İlk hamileliğimi öğrendiğimde erkek olursa Aslan diyorduk ama bugün rüyamda bebeği Kıvanç diye seviyordum🙈Sonra kafamız karıştı…İki isimde hoşumuza gidiyor.İki isim koymayı düşünmüyoruz…Fikirlerinizi öğrenebilir miyiiiz? Sizce hangisi?