Doktora her gittiğimde bebeğin kafasının küçük olduğunu söylüyor 3 hafta küçük diyor haftasına göre binsorun var mı diyorum cevap vermiyor hamileliğimi zehir ettim kendime yani düşünmekten herşey Rabbimden tabiki ama başka 40+3 günlük gebeyim cuma.gunu gidicem zaten doğum.stresi var.bi taraftan bı taraftan da doktorun.meden böyle deidgini anlamıyorum bişey söylüyor devamı gelmiyor yani bu durumu yaşayanlar var mı acaba