2evlat1anne bu kanama olayı rahimin temizliğiyle alakalı birazda ilk doğumumda 40 gün sürdü ikincide ebe çok tuttu beni çatalda lütfen artık bebeğime gitmek istiyorum demiştim az sabret kızım güzel temizleyeyim sen rahat edeceksin inş dedi öylede oldu 20 gün sürdü ama toplasan 4 günlük kanamam olmadı hergün leke lekeydi ilk hafta dr a sordum kanamam olmuyor benim diye hiç bir sorun yok tertemizsin keyfini sür dedi😃sonraki doğumumda aynı ekipleydi 4.yü başka hastanede yaptım ama onlardanda çok memnun kaldım doğum hane harici odamdada sürekli karnıma masaj yaparak boşalttılar pıhtı kalmasın diye oda 23 gün sürdü galiba ama yine leke şeklinde👍🏻