Ben iki kere acilini bi kere perinatoloji bölümünü deneyimledim herkesin ilgi ve beklentisi farklı olabilir acil bence çok kötü neden diceksiniz ilgi sıfır koyun sürüsü mantıgı var doktorlar zaten uzman degil stajer doktor hemşireler desen onlarda stajer be bıkmıslar sanki insan görmekden bişey soruyosun ters ters cevaplar bi tane hemşiresi çok güler yüzlü be iyiydi sadece , perinatoloji bölümündeki gezen doktorlar uzman alanında çok iyi çok bilgi vermeselerde ilgililerdi odalara gelince iki kişilik odalarda var tek kişilik odalarda biraz şansa nasıl denk gelirse ama temizlikdi yemekdi özeldeki gibi yani odalarına devlet demezsiniz gayet güzel artık biraz şansınıza inşallah iyi doktora hemşirelere denk gelirsiniz . Birde hastanede yatarken dogum için özel ücretli odaların oldugunu duymuştum 1000 tl civarı bi rakama ayarlanabiliyormuş sadece kadın refakatci kabul edıyolar yanlız eşiniz bile sadece günde yarım saat 1 defa gelebiliyo zaten 2 ziyaretci dısında günlük kabul edilmiyo , sezeryan dogum için planlı olucagından bence tercih edilebilir normal doğumda acilden girmeniz lazım ve bazen hastane çok yoğun oldugu için doguma kabul etmiyorlar 2 kişiyide öyle gözümün önünde acilden geri çevirdiler yatırcak yerimiz yok diye dedigim gibi biraz şansa kalmış artık hayırlı doğumlarınız olur inşallah