zumrasmom1 Kızlar 23+3 haftaligim. Erken doğum riskim var dünde goguslerimden süt geldi. Bugün midem bulanıyor ve sanki ikinsam rahatlayacakmis gibi hissediyorum.. hastaneye gitmeli miyim
gamzecgr zumrasmom1 ya zaten riskiniz varmış burda birisi dese gitme gitmicek misiniz durmanız hata yazana kadar