Serra31 takıyorlar ama takılı kalmıyor. Mesela benim 13 saat sürmüştü doğumum toplamda 3 kere gelip takıp idrarı boşatıp sonra çıkarttılar. Ama merak etmeyin o sancıdan hissedilmiyor. Zaten bu hastayı rahatlatmak için. Çünkü doğumunuz başladıktan sonra çişinizi yapamıyorsunuz… haliyle serum da takılı oluyor. O kadar saat beklenilmez.