merhaba ben 37. haftamdayım bugün çocuk kendini aşırı derece aşağı itiyo gibi hissediyorum ve aralıklı olarak vajinama doğru bi batma hissi oluyo hatta bacağıma vuruyo kramp bıçak batması gibi ama sürekli doktora gitmek istemiyorum suyum ve nişanım gelmedi sadece normalde 3-4 günde bi büyük tuvalete çıkardım ama dünde bugünde büyük tuvalete çıktım sizce bi belirti olabilir mi yalancı sancı mı değil mi asla anlamıyorum 😢